torsdag, februari 08, 2007

Muffins!

Det är grymt vad det finns mycket godsaker att lockas av!
Sitter och dregglar och tittar på hemsidan dagens muffins. Skyller på Anneli som pratade om smarriga muffins hon blivit bjuden på tidigare under dagen :-)
Finns både söta, matiga och frukostmuffins av alla dess slag! Helt enormt!
Blir så sugen på att baka något. Kanske man skulle passa på att göra det i helgen?
Risken finns väl dock att jag äter upp allesammans om ingen kommer och äter upp 19 av tjugo.
Välkommen på muffinskalas :-)

4 kommentarer:

Malin sa...

Jag kan komma på muffinskalas :)
Har provat flera recept från den sidan och man blir ju bara så frestad när man ser bilderna...mmmm.
Läste kommentarerna till förra inlägget - verkar som om vissa personer bara går in för att vara elaka och sprida dålig energi runt sig.
Fortsätt i samma anda som du gjort och låt dig inte nedslås av en avundsjuk människa.
Kram till dig

Min andra Gömma sa...

Hej!
jag törs inte baka längre ..för då äter jag upp alla bullarna själv ..och kladdkakor bara älskar jag ..och dessa härliga Semlor inte att förglömma..så det blir inget mer bakande..en liten kaka då om jag får främmande.

majsansofia

Veronica sa...

Ja tyvärr är det väl så att när de dagarna väl kommer spelar det ingen roll hur mycket man än försöker komma ihåg hur smal och snygg man tyckte att man var!
Men jag ska försöka!

Tycker verkligen du är jätte duktig med alla dina övningar!!
kram

yllet sa...

Hej Jessica!
Jag bakade "Havrebröd", receptet finns numer hos mig. :)
Trevlig helg på dig!!
Kramar, Yllet.