torsdag, februari 01, 2007

Onsdag

Maten
Frukost: Kellogs Special K-aktive + mjölk + två halvgrova brödbitar+ grönt te
Lunch: Orientalisk wokad gryta + två grova brödbit
Mellanmål: En kopp grönt te + fruktsallad med banan och färsk ananas
Kvällsmat: Skink-och ostpaj + haricot vertes + två små bitar halvgrovt bröd
Ute: Två glas vitt vin, en fyra och en sexa mjölkdring (Orgasm: Kaluha, Amaretto, Baileys och fetmjölk), en trea baileys mint (fruktansvärt god!!) + en tjock grillkorv i ljust bröd med ketchup och senap.

Träning
Dansande :-)

Kommentar
Var ute och firade att uppsatsen är inskickad och färdig! Hade himla kul och var inte hemma förrän efter 2 (jag som skulle gå hem tidigt på grund av morgonlektionen idag). Och visst blev det lite dricka. Men jag avstod från chips och ostbågar som stod på borden, och valde vin istället för cider (vilket jag kändes nyttigare). Korven på kvällen var väl inte så nyttig, men gjorde gott. Skrattade och dansade så jag fick tränat både mage och ben ;-)

1 kommentar:

Theresia sa...

hih, jag glömde ju fråga hur det var igår, men jag antar att du hade roligt :) ägde dansgolvet förstår jag?... chilichilichili THAI