söndag, februari 04, 2007

Helgens mat

Fredag
Maten

Frukost: Lite kellogg's Special K-aktive med mjölk
Lunch: Thaimat ute
Mellanmål: En banan
Kvällsmat: Pizza, med bearnaisesås (ska man synda så ska man
Mellanmål: Varm ananassallad med honung och hasselnötter

Träning
Gymmet (7/100)

Lördag
Maten

Frukost: Två halvgrova smörgåsar + te
Lunch: Mos och korv + sallad +loka (shapparmat)
Mellanmål: Två koppar kaffe med mjölk och en bit socker i varje + tre kakor
Kvällsmat: Enchiladas + sallad + två glas rosévin
Mellanmål: 8-10 bitar ur en paradiskartong

Träning
None

Söndag
Maten

Frukost: Två halvgrova osötade frallor + ost (28%-ig) + grönt te
Lunch: Kycklinggryta med svamp och lök + vitt ris + sallad
Mellanmål: En sharonfrukt
Mellanmål: Två koppar kaffe med mjölk + paj-kaka med blåbär
Kvällsmat: Två halvgrova osötade frallor + lättost (17%-ig) + grönt te

Träning
Liten promenad

Kommentar
En helg hemma hos föräldrarna blir alltid en helg då jag äter mer av sånt jag inte borde. Men jag har inte dåligt samvete för det utan hade bara kul.
Imorgon är det ny vecka och nya tillfällen att träna! Dags att ta tillvara på dem

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Låter som en mycket bra helg! Man måste ju få koppla av och unna sig ibland. Hmmm blev sugen på en pizza, har inte ätit en sedan dagen innan jag gick med i vikt väktarna i början av septmber. Kanske ska planera in en snart...

Anonym sa...

Åt pizza igår och åt massa inte direkt smalmat i lördags så jag känner mig inte glad över mig själv men ibland får man verkligen göra det gott för sig :D

Nu så ska jag snart iväg och praktisera kväll fram till 11 :S...

God mat du åt iaf.