onsdag, februari 21, 2007

Suuuugen!

Är så sugen på något sött nu!
Är sugen trots att jag ätit massa kvällsmat och är mätt egentligen.... men det är godismagen som skriker.
Har en chokladkaka i skåpet som jag ska spara till något speciellt tillfälle... men just nu känns den inte så långt borta.
Intalade mig själv för en liten stund sedan att jag ska få ta en bit om jag är duktig och räknar 25 tal (håller på att räkna matte inför en kommande tenta). Har hittills räknat sex tal sen min "pakt". Det bra med min "pakt" är att jag med all sannorlikhet inte kommer att fixa 25 tal idag... men jag är sugen ändå!
Känns som om jag har riktigt svag karaktär just nu. Usch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du vill gå ner i vikt fort måste du sluta käka så mkt, och om du vill lindra söt suget, köp en påse vindruvor ! :) Lycka till