måndag, februari 19, 2007

Frossarhelgen är över

Har haft en riktig frossarhelg i Göteborg tillsammans med några av mina underbara vänner.
Att skriva ner allt jag ätit är inte lönt, det blir så lång att ingen orkar läsa. Men jag har bland annat ätit chips två kvällar (minns inte när jag åt det senast), en halv pizza, wienerbröd och världens största chokladboll.
Ingen motion har det blivit heller, förrutom en runda på stan förståss.
Men jag är glad för det och planerar att ta igen för förlorad träning i veckan. Ligger back med mina "tre-dagars-pass" så det är bara att sätta fart och göra dem tre dagar i rad nu istället. Men det SKA gå! Och jag SKA inte hamna efter med min träning mer än vad jag redan har gjort.

Återkommer snart med veckans matschema.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag hade en sådan helg förra helgen, så jättekul! Och visst inte bra viktmässigt, men för allt annat i livet är det bra så det är verkligen värt det! (Ok bara det inte blir varje helg).