onsdag, februari 07, 2007

Onsdag

Maten
Frukost: Tre halvgrova smörgåsar med lättost och grönt te
Lunch: Fullkornpasta med sås på nötkött, minifraiche, champinjoner, lök och dijonsenap
Mellanmål:
Bagel (ljus), med kesoröra med äpple och purjolök + kalkon och Latte macchiato
Kvällsmat: Fyra små halvgrova smörgåsar med makrill i tomatsås + grönt te

Träning
Mitt var-tredje-dags-pass.
- 200 sidböj
- 50 x 2 rumplyft
- 150 situps
- 50 x 2 + 2 min x 2 benlyft
- 20+20 armhävningar (tjejarmhävningar)

Kommentar
Fy vilken smörgåsdag! Men var skönt att komma i fas med tre-dagars-passet. Skulle gjort pilates också... men lata jag orkade inte :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jessica! Det verkar som att du har något anonymt troll som går in för att skriva elaka inlägg...jag tycker du ska jag ta bort möjligheten att vara anonym i kommentarerna, och sen skulle jag deletat inlägget ovan om jag var du. Trista vibbar...

Anonym sa...

Ja det är väl en sådan som går klickar runt och sprider trist atmosfär på folks bloggar... förmodligen en som inte har något annat att göra på dagarna! :P

Jessica sa...

Trist när folk inte har ett bättre uppförande. En rättelse är väl aldrig fel, men man kan ju göra det snyggt också. Ska fixa så man inte kan vara anonym.

Jessica sa...

Sådär. Nu ska bara medlemmar kunna skriva.
Ville egentligen inte behöva göra det eftersom det är flera som inte har en användare som lämnar meddelanden emellanåt... snälla sådana då ;-) Typ mamma, pappa och Anneli. Men det får gå ändå.

yllet sa...

Hej!
Usch vad trist!! Det är lätt att vara otrevlig och jäklig på nätet. Det är ju lagom anonymt på ngt sätt.

EN helt annan sak; dinkelscones, är det vanliga scones fast med dineklmjöl??

Kram! /Yllet.