fredag, april 07, 2006

Fredag

Det är fredag, vilket betyder ledig dag för mig. Härligt!
Började dagen med ett pass på gymmet med en kompis så nu har jag varit lite småseg hela dagen. Brukar inte bli så seg som jag blev efter gymmet idag, men det kanske har andra förklaringar.

Ska se ifall det blir uppehåll snart så jag kan trava iväg till affären. Visst kan man gå i regnet, men det är småtrist då jag inte har något paraply och kommer se ut som en pudel i huvudet när jag kommer hem då.

Maten idag har sett ut såhär i allafall:
Frukost: Två knäckemackor med lättmjukost och kalkon + ett glas te
Middag: Schnitzel, potatis, sky, kapris och "sommarmix"

Sen har jag faktiskt inte kommit längre. Inte varit sugen så det har inte blivit något mellanmål.

Nu är det på god tid att börja fundera inför nästa vecka. Hur ser mat- och träningsschemat ut?

Inga kommentarer: