måndag, april 03, 2006

Redovisning av vecka 13

Sådär! Ytterligare en vecka avklarad. Såhär blev resultatet:

VECKANS SUMMERING:
  • Viktförändring: +-0 kg
      • Totalt: - 3 kg
  • Kärlekshantagen: - 1 cm
      • Totalt:
      • - 6 cm
  • Stegräkning:
      • Dagar över 10 000: 3
      • Flest antal steg på en dag: 16100
      • Genomsnitt: 9350 steg/dag
  • Träningstillfällen:
      • Pilates: 1
      • Gymmet: 0
      • Långpromenader: 2
      • Totalt: 3 st (22 st)
SLUTSATS: Bättre än förre veckan och dags för nästa belöning bland morötterna. En solning som jag skall passa på att njuta av efter ett pass på gymmet idag. Kommit fram till att jag kanske inte ska ha solning som morötter vid så många tillfällen som jag faktiskt har... någon som har tips på något annat? Slutsatsen blir ändå: BÄTTRE KAN DU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrev en kommentar till dej i "Mitt Tjoka Jag"-bloggen, skriver den här åxå så du inte missar den =)

"Jessica: Nä, kaviar är inte det nyttigaste som finns direkt, även när man tänker på light-varianten! Förutom fettprocenten så innehåller det en himla massa E-nummer och sånna gillar inte jag. MEN om man sätter det i jämförelse med att klämma i sej en stor godispåse så är det bättre... Det är så jag tänker. Kaviarsmaken tar rätt effektivt bort sötsuget (iaf för mej). Jag hejjar jättemycket på er båda och kommer kolla in era bloggar lite då och då =) Hejahejaheja!"

Anonym sa...

Ja, bättre kan du! Men GRYMT bra kämpat ändå ;) Tre kilo är ändå tre kilo! Bra jobbat! Jag tycker iofs inte att solning var nån vidare bra belöning (solning ---> cancer, rynkor, läderhud osv), om jag var du skulle jag gå på "soldusch" istället eller (mina favoriter:) köpa brunservetter! Har du provat sånna? Väldigt bra resultat, inget kladd, håller ca 3-4 dagar, inte alls lika omständigt som andra brun-utan-sol-produkter. Jättelätt sätt att känna sej lite fräschare! 8 stycken för 100:- på kicks! Ha det så bra =)