måndag, april 24, 2006

Kvällsgnäll

Har just gjort ett pilatespass och det kändes inget vidare. Inte att det var tyngre än vanligt eller så men jag kände att jag var påväg att gråta. *suck*
Motivationen är på noll samtidigt som jag vill ha den där kroppen jag alltid har drömt om... fast aldrig har haft.


Insåg just hur himla skeva ben jag har. Vad ska man göra åt dem? Tjocka stora lår, knöliga knän och sen ett par stora fotbollsvader nertill... följt av ett par ankfötter. Ja, jag vet att det låter gnälligt och självkritiskt, men det är som jag känner just nu.
Hur tränar man bort muskler i vader? För det är mest muskler jag har där ändå.

Nej, jag är gnällig just nu (förstår inte varför... jag borde vara jätteglad) så det är bättre att jag kryper ner i sängen och läser klart min skolbok tills imorgon.
Natti!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker verkligen inte att du ska "träna bort" vadmusklerna (som förövrigt inte går, det enda som funkar är viktnedgång)! Vadmusklerna är ju de snyggaste musklerna näst efter axlarna! Så snyggt! Själv sliter man som ett djur på gymmet och i löpspåren för att få till ett par snygga vadmuskler...

Jessica sa...

Om de ändå hade varit snygga så hade det varit okej. Men de är INTE snygga. Inga avlånga snygga tjejmuskler utan en stor klump. Kraftiga killvader. Usch och blä. Du kan få dem om du vill :-)

Anonym sa...

Äsch =) Det där tror jag inte på! Det finns inga fula muskler. Föresten så finns det inga olika kill- och tjejmuskler, det beror på vad man har för muskelfästen och vad man tränar osv. Jag skulle gärna byta om det gick =) Ha det så bra!

Anonym sa...

Det är ju just grova muskulösa vader som är sexigt ! Gärna håriga också