måndag, april 03, 2006

Måndag

Följde både mitt mat- och träningschema rätt bra idag.

Frukost: Knäckebröd och te (borde äta mer men är varken hungrig eller hinner...)
Mellanmål: Banan
Lunch: Kassler i ugn med ris
Mellanmål 2: tre torkade aprikoser
Kvällsmat: Köttfärspaj

Dessutom blev det en sväng på gymmet.
Den kortare promenaden blev dock inte av direkt... fram och tillbaka till gymmet räknas väl inte?

Känner på mig redan nu att lunchen imorgon inte kommer att följa schemat. Har varken handlat hem allt som behövs eller har tid att göra det. Blev kvar mat idag så det blir nog kassler igen... hmm.. mycket kassler blir det visst... men jag gillar det :-D

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Tydligen ska frukosten vara ett av de största målen per dag. Jag delar helt ditt dilemma med att jag inte är hungrig på morgonen plus att frukost tar så lång tid som man inte har på morgonen.

Jessica sa...

Precis! Men jag tycker att du verkar äta väldigt bra frukost! Jag får nog lära mig att äta fil... har aldrig riktigt fastnat för det men med lite kanel på så fungerar det kanske. Ska försöka komma ihåg att köpa det nästa gång jag går till affären.