söndag, april 02, 2006

Träningschema v.14

Söndag nu och på god tid att planera in nästa veckas träning och mat.
Har i veckan kommit fram till att det är betydligt lättare att hålla matschemat än tränigsschemat, men då har jag också haft en tuff skolvecka.
Jag hoppas på att vecka 14:s träningsschema går bättre att hålla.
Såhär ser det ut i allafall:


Måndag: Promenad + gymmet
Tisdag: Långpromenad
Onsdag: Promenad + pilates
Torsdag: Långpromenad
Fredag: Promenad + gymmet
Lördag: Långpromenad
Söndag: Promaned + pilats

Promenad = rask takt i 30min
Pilates = Pilatespass efter DVD, 1 timme
Långpromenad = rask 1 timmes promenad
Gymmet = ca 1 timmes träning på gymmet, antingen maskiner eller pass.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Ser ut att vara ett bra träningsschema. Har funderat på att pröva pilates hemma, är det något du rekomenderar? Är det svårt, jag är inte vältränad, stor och har lite ont i ryggen. hmm låter som jag är 90 år...