fredag, april 07, 2006

Suget tar till...

Blev uppehåll så småningom så jag traskade iväg till affären och fick gjort en smarrig kvällsmat.

Kvällsmat: Tacogratäng m. nötfärs, light phiadelpiaost och mini cremefraiche.

Blev såååå gott! Nyttigt? Mnjaa... kan jag nog inte påstå, men kan ju inte heller vara sååå onyttigt. Men åt en burk Herticot Vertz och en tomat till det... så lite grönt blev det. Dessutom tror jag inte att jag har nöjd mig med så lite som jag åt idag någon gång tidigare.


Just nu är jag så sugen på choklad och "lättkladdkakan" i frysen låter lockande... eller den chokladmoussen som Sanna tipsade om.
Men jag är ju så mätt egentligen... det är bara det där söta som jag vill åt. Har ju inget annat sött här så då blir det sockret som lockar istället :-(
Men jag ska vara stark! ... tror jag...

Uppdatering 23.25
Jag har syndat! Jag åt en bit kladdkaka med light vaniljglass och kiwi. Förstår mig inte på mig själv ibland! Jag var ju mätt egentligen! Nu mår jag illa och har dåligt samvete. Fy mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var chillinötterna och pepsin god? :)

Jessica sa...

Hehe mnjaooo... men det blev en konstig bubblande i munnen ju. Inte druckit kolsyra på... hmm... sist jag var hemma...