måndag, april 17, 2006

Inför vecka 16

Imorgon bitti är det vägning och mätning som gäller.
Jag har frossat och slappat till tusen denna veckan så jag förvårnar mig inte det minsta ifall jag gått upp över 2 kg och 5 cm. Men det är ju bara mitt egna fel och jag får väl stå för den smällen då.

Klar med mat- och träningsschema nu i allafall. Såhär blev det:

Måndag
Lunch: Kyckling och ris
Kvällsmat: Te och macka (? beroende på när jag kommer hem och vad jag hinner handla)
Träning:
Promenad + pilates
Tisdag
Lunch: Pasta med skinka och ädleost
Kvällsmat: Bakad potatis med skinka och kesoröra
Träning: Långpromenad
Onsdag
Lunch: Kycklingwok
Kvällsmat: Tonfisksallad
Träning: Promenad + gymmet
Torsdag
Lunch: Fisksoppa
Kvällsmat: Hemmagjorda hamburgare
Träning: Långpromenad
Fredag
Lunch: Lasagne
Kvällsmat: Hemmagjord pizza
Träning: Promenad + gymmet
Lördag
Lunch: Orientalisk gryta (med skinkschnitzel och vitkål)
Kvällsmat: Tacos
Träning: Långpromenad
Söndag
Lunch: Fisksoppa
Kvällsmat: Macka och te
Träning: Promenad + pilates

Får se ifall jag klarar denna veckan bättre än den som varit.
Sov så gott nu!

Inga kommentarer: