måndag, april 10, 2006

Redovisning av vecka 14

VECKANS SUMMERING:
  • Viktförändring: - 0,5 kg
      • Totalt: - 3,5 kg
  • Kärlekshantagen: +-0 cm
      • Totalt:
      • - 6 cm
  • Stegräkning:
      • Dagar över 10 000: 3
      • Flest antal steg på en dag:10700 (16100)
      • Genomsnitt:
      • 7700 steg/dag (9350)
  • Träningstillfällen:
      • Pilates: 2
      • Gymmet: 2
      • Långpromenader: 0
      • Totalt:
      • 4 st (26 st)
SLUTSATS: Inte så stora förändringar på kroppen men men... Masade mig iväg till gymmet i allafall och det är ju alltid något. Men vad hände med promeneradet? Dags att skaffa sig ett paraply så jag kan vandra runt trots att det är spöregn. KOM IGEN NU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Blir väldigt nyfiken på din plan, vad är vitsen och hur ser du ut? Ska du ner i vikt pga av eget tyckande eller har du "riktig" övervikt? Skulle vara superkul att diskutera mat och träning med dig, Hör gärna av dig!
Kram jenny!

Anonym sa...

Självklart är det super kanon att du länkar till mig, jag länkar till dig oxå!

Detta blir ett långt inlägg men det får väl bli det... ;)

För 3,5-4 år sedan började jag på viktväktarna för att gå ner mina 10 kilos i övervikt. Det gick jättebra men efter ett år så hade jag gått upp 5 kilo igen så då började jag läsa böcker om fettförbränning och insåg att det där j**la VV inte har nån koll.

Nu äter jag så allsidigt som jag kan och försöker träna mycket istället. Har nu varit sjuk så jag ska komma igång igen med träningen. Det som är "kul" med mitt intresse är att jag har skrivit kostprogram åt andra, kompisar och släkt. Jag har ändrat livsstil och bantar inte vilket är otroligt skönt.

För mig finns det mat jag aldrig äter (förutom i NÖDFALL förstås...)som pizza och korv. Sen ser jag till att jag får i mig tillräckligt med fett. "För att bränna fett behövs fett" är ett riktigt bra talesätt.

Det var lite om vad jag tycker. Hoppas vi fortsätter snacka. Lycka till och behåll motivationen!!!!