torsdag, juni 28, 2007

Ajdå!

Jag är inte helt borta... bara börjat sommarjobba och därmed varit för trött för att skriva.

En sammanfattning av de senaste dagarna

Fredag
Midsommarafton med tårta och glass.
Ingen motion, bara springade hemma.

Lördag
En liten lite bit tårta till.
En låååång promenad (70/100)

Söndag
Nybakad muffins vid frukost och lite glass på kvällen till fruktsallad.
Ytterligare en långpromenad (71/100)

Måndag
Minns inte riktigt. Åt något sött i allafall vill jag minnas.

Tisdag
För mycket sött! Glass x 2 + brownies.

Onsdag
En bit kaka till kaffet.

Ja, som ni ser har jag ätit mycket sött på sistonde.. och de tre senaste dagarna rört mig otroligt lite. Regn och jobb är min ursäkt till det, men om det nu är en ursäkt eller undanflykt får jag fundera på.

34 dagar utan godis klarade jag inte, och det känns som om de två kilon jag lyckades gå ner de första veckorna har jag nu gått upp. Äh! Jag ska inte hänga läpp utan försöka komma igen... som vanligt. Är bara för seg för tillfället. Ska piggna till ordentligt efter en helg i Jönköping.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så dä'r blir det ibland! inte alltid man når sina mål. inte på första försöket! men det är bara att testa igen! man kan allt man vill!! lycka till!!

Cecilia sa...

Ja, det fungerar inte alltid som man vill. jag åkte ju dit mycket tidigare än du... Det är bara att hitta på nya mål och köra vidare. Tänk på hur duktig du var i början! :P

Anonym sa...

Nä, det är väl klart att du inte klarade 34 dagar. Du har helt fel inställning och måste helt ändra tankesätt för att lyckas.