tisdag, juni 05, 2007

Över en fjärdedel avklarat (9/34)

Trots att träningsvärken sen i lördags fortfarande satt kvar till viss del så blev det en skön promenad med Anneli och lille hunden Robin innan min lunch. På kvällen tog jag mig till gymmet och körde spinning (60/100). Tror aldrig att jag har varit så svettig efteråt!

Fortfarande har jag inte ätit något godis och ingen kaka... 25 dagar kvar i utmaningen. Men ja, jag ska verkligen undvika att komma i samma dåliga vana där sånt intas varje dag igen. Någon gång emellanåt är ju helt okej... men inte de närmaste 25 dagarna alltså.

Tack lilla mamma och pappa (tänker på kommentaren i förra inlägget), men jag vill INTE ha gräddtårta på min födelsedag. Glass, jordgubbar och en ny stavmixer, alternativt en mixer kanske jag kan önska mig istället? :-)

Lite pluggande till sen ska jag sova.
Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack!! det känns underbart!!
Vad pluggar du för någe?!

Duktig du är med att inte äta godis!! kämpa kämpa!!