måndag, juni 04, 2007

Ny vecka (8/34)

Så börjar en ny vecka.
Dagen har varit toppenbra!
Känns som om allt har gått min väg idag... och det är inte ofta det känns så.
Godis och kakor har jag i allafall lyckats hålla mig ifrån.
Åt lunch ute med tjejerna i klassen idag. Thai-buffé! Så gott så gott! Fanns ett stort efterättsbord med en mängd frukter, glass och grädde. Jag höll mig till frukterna. Visst, en del var inlagda i sockerlag säkert men kändes ändå helt okej att äta lite sånt. Höll mig ifrån det friterade också så jag känner mig glad.

Nej, ska snart krypa ner i sängen.
Ska nog först försöka slå till en fluga som har stört mig sen i natt.
Hoppas på en minst lika trevlig morgondag :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att det känns bra.
Jag tycker att fler ställen skulle servera frukt av något slag.
Bra att du höll dig borta från det friterade, godis och kakorna.

Hoppas att du får en bra morgondag =)

Anonym sa...

Hoppas du fick kål på flugan!
Grattis till Tentan!!