söndag, juni 03, 2007

En hel vecka! :-) (7/34)

En vecka utan godis, kakor eller snacks.
Känns jättebra! Det värsta jag har ätit/druckit är gårdagens shots. Men men... min träningsvärk idag är nog straff nog för det.
Skulle verkligen vilja gå till gymmet imorgon och köra spinning, men jag är väldigt osäker på ifall mina ben klarar av det imorgon.

En vecka har alltså gått och för många är nog de första dagarna den största utmaningen. Men jag tror att min utmaning väntar till helgen då jag åker hem till föräldrar. Men jag ska minsann försöka bita ihop! Är Bara 12 dagar kvar till min födelsedag nu och då har jag ju sagt att jag får unna mig lite gott. Så det borde man väl fixa? Peppar peppar!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Som jag sagt innan, jag förstår föräldrar utmaningen, men jag tror på dig.