måndag, juni 18, 2007

Tårthelg

Först och främst: TACK! Tack så hjärtligt för alla gratulationer på min födelsedag. Dagen blev toppen!!

Nu är jag tillbaka efter en helg som har gått i... hmm.. tårtans tecken. Usch och fy mig!

Fredag
Ja, min födelsedag var det och jag hade alltså "tillstånd" att äta tårta. En inte alltför stor bit tårta med jordgubbar slank det ner efter grillspett och potatissallad. Mycket gott!
Och ja, jag var ju ute och sprang en runda på eftermiddagen också så jag kom upp i mina 65 träningstillfällen innan min födelsedag.

Lördag
Gick en promenad med killen så vi blev småsvettiga (66/100). Så mycket mysigare att gå ihop med någon ibland.
Då brorsan och hans sambo kom hit blev det ytterligare ett tillfälle för tårta. Och jag kunde ju inte motstå att ta en bit. Aj aj!
Att vi åt pizza i uterummet med regnsmatter på taket är ju inte heller det bästa... inte smattret alltså utan pizzan.

Söndag
Killen åkte för att jobba igen och resterande gäng åkte till grannstaden på Potatisfestivalsavslutning där After Shave och Anders Eriksson uppträdde. Efteråt träffade vi moster + man och begav oss till ett kafé... Jag tog en bulle... Och inte nog med det: på kvällen blev det överbliven tårta.
Så ja, söndagen var inte så bra alls.

Måndag
Idag däremot har dagen flytit på som den bör göra. Dock lite lite motion eftersom jag jobbade och var så trött efteråt (när man inte är van så tar det extra mycket på en).

Imorgon MÅSTE jag ge mig ut i spåret igen... alternativt köra ett pilatespass här hemma ifall det blir skyfall. Men usch så svårt jag har för att sköta mig på helgerna.
Ska förresten bättra mig med bilder ju... min kameraladdare är hemma och jag har numera ingen ursäkt till att låta bli.

Inga kommentarer: