fredag, juni 22, 2007

Midsommar nu!

Torsdagen flöt på som den skulle...
En joggingtur på förmiddagen (69/100). Kändes faktiskt bättre än någonsin tidigare. Snart kan jag nog fixa att springa hela rundan utan att gå emellanåt... Hade det inte varit för alla uppförsbackar hade jag nog redan gjort det. Observera NOG.

Till kvällens syjunta tänkte jag fixa en annanas och kokossorbe, men då jag gjorde typ tre gånger så stor sats som det stod i receptet, visade det sig också att frysningstiden ändrades till tre gånger så långt. Så sorben hann inte bli klar och jag fick fixa fruktsallad istället (färsk annanas, melon (nät typ), nektarin, banan och vindruvor) och glass till det (vilket jag själv faktiskt hoppade att äta, trots att jag köpt en light-variant). Kändes finfint!

Idag blir det allt möjlig gott. Glass och jordgubbar + choklad-mockatårta står på menyn. Ja, varvat med sill, potatis och nubbe då. Haha, fast nubben avstår jag nog.

I allafall så återkommer jag senare. Kanske imorgon, kanske på måndag... beror på ifall/när jag åker till killen imorgon.

Sist men inte minst:
TREVLIG MIDSOMMAR OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLA PAPPA!!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Glad midsommar på dig!
Kram!