måndag, juni 04, 2007

Yes!!

Vet ni vad?
Min våg har inte rört sig neråt något under hela våren typ... snarare lite uppåt.
Men nu! Efter en vecka utan godis så har jag gått ner ett kilo! Jag är jätteglad och peppad till max att fortsätta en vecka till! Gick ju bra trots drickan i helgen.

Denna veckan är jag lite osäker på hur mycket jag lyckas komma iväg till gymmet dock. Värker fortfarande något enormt i benen så jag blir hemma idag och pluggar istället.
Så något såhär ser planen ut

Måndag: vila
Tisdag: Spinning
Onsdag: eventuellt styrketräning
Torsdag: Step up + core
Fredag: eventuellt styrketräning
Lördag: promenad
Söndag: promenad

1 kommentar:

Cecilia sa...

Grattis, måste kännas skönt att det betalar sig att äta nyttigt! Jag hade gått upp 0,3 kg, inte alls kul speciellt när jag tyckt att jag skött mig...