fredag, juni 15, 2007

Min dag!

Idag ska jag äta jordgubbstårta! För idag är det min födelsedag. Min 22:e sådan... så nu är jag väl tant? Eller?

Onsdag
Tränade på gymmet i grannstaden. Grymt lyxigt omklädningsrum! Me liike! (63/100)
Maten var okej.. åt Thai-buffé till lunch. Hoppade det friterande så det kändes helt okej faktiskt.

Torsdag
En joggingtur på förmiddagen. (64/100)
Hade möte på jobbet på eftermiddagen.. var svårt att stå emot morotskakan de bjöd på.. men jag gjorde det.
På kvällen bakade jag kakor till mamma... åt en halv dumlekola och en noblesse. Kändes inte alls så farligt :-)

Så snart ska jag iväg och springa en sväng så jag kommer upp i mina 65 träningstillfällen till min födelsedag. Sen ska jag fixa det sista inför kvällens ståhej. Eller ja, kommer lite folk och äter grillmat och tårta. Har gjort grillspett i mängder!
Kram på er!

9 kommentarer:

yllet sa...

GRATTIS!!
Hoppas du får en härlig kväll!! :)
KRAMAR!!

Anonym sa...

Grattis!!!!! Hipp hipp Hurraaaaa!!!!!

Anonym sa...

Grattis!!! Nu är vi lika gamla... Iaf för knappt tre månader ;)

Silverscreen sa...

Grattis Grattis!! :D
Måste säga att du är duktig som står emot allt onyttigt. Varje gång jag försöker mig på någe sånt misslyckas jag, kanske borde köra en sån variant som dig och skriva ner allt i bloggen (för det gör man ju inte när man varit mindre duktig..)!
Hoppas iaf att du får en kanondag!! :)
kram

Anonym sa...

Grattis!!
Du är ju rena ungdomen än, själv fyller jag 23 i oktober ;-)

Anonym sa...

åhhh grillsett!! tack för påminnelsen! det gar jag ju inte gjort på en evighet!! gud vad gott! det måste jag göra!!!

Anonym sa...

PS, STORT grattis på födelsedagen!!!

Anonym sa...

Åh vilken inspirerande blogg du skriver! *favvo*

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott =)
Hoppas att det var en lyckad dag