söndag, juni 03, 2007

Sugen än!

Jag trodde att det värsta sockersuget hade lagt sig nu efter nära en vecka. Men har ett sånt enormt sug just nu! Brygger mig en kopp smaksatt kaffe (irish cream) och hoppas på det bästa. För jag ska INTE ta fram något fika från frysen... hmm.. har ju både det ena och det andra där. Men nej! Det får vänta tills Juli med det.

Nu är kaffet klart så jag ska i lugn och ro avnjuta min kopp och sluta tänka på kakor.
:-)

Uppdatering 17.45
Jag äääääälskar mitt nya kaffe!! Så himla bra för sockersuget! Och dessutom får jag massa energi. Nu ska här pluggas! Har ni en finfin Kahls kaffebutik i närheten rekomenderar jag er att springa dit och köpa deras små påsar med smaksatt kaffe i.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag älskar ju kaffe, så det är kanske något jag ska testa. :)