onsdag, juni 06, 2007

Shit så jobbig dag! (10/34)

Har varit en så otroligt seg dag! Seg i den bemärkelsen att det har varit svårt att hålla sig borta från kakorna samt att motivera sig själv till att plugga... jag tror att de där går hand i hand.
Började dagen bra i allafall och kom iväg till gymmet och körde styrka (61/100). Fortsatte helt okej med att jag fick skrivit klart ett arbete samt att en kompis kom förbi och åt lunch i solen med mig.

Men sen... jag skulle plugga till tentan som väntar imorgon. Den allra sista innan sommaren! Bara det borde ju göra att man vaknar upp och kämpar lite extra.. men inte jag inte. Nej nej. Jag blir istället så ooootroligt sötsugen och försöker komma på ursäkter till att inte plugga. Att äta är en bra sådan har jag alltid tyckt.

Men med en såndär chokladdrink som jag skrev om tidigare under dagen samt torkad frukt i magen har jag lyckats plugga lite lite i allafall. Och observera, inga kakor eller godis har ätits! :-D
Måste ägna någon timme till att plugga till innan jag släcker och försöker skaffa lite glöd innan morgondagen.

Och Nenny, den där flugan finns fortfarande kvar och stör mig något enormt. Slog till en för en liten stund sedan, men det finns tydligen två. Jag avskyr flugor!! Det kan min pojkvän bekräfta för ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är likadan när jag pluggar. Jag måste hela tiden ha någonting att tugga. Sedan cola för att hålla mmig pigg och alert. Det sämsta man kan ta ska jag ha =(

Hoppas att tentan gick bra =)