torsdag, maj 11, 2006

En liten latis...

Igår fuskade jag en hel del. Började med att jag åt grillad kyckling med potatissallad (light iförsig med 8.5% fett) till kvällsmat och fortsatte sedan med dipp, morotsstavar och chips på kvällen innan vi gick ut och dansade. Blev ju en del rörande på sig på kvällen i allafall.

Idag startade jag dagen med en kopp grönt te, varefter jag försökte ta en promenad. Promenaden slutade efter en knapp kilometer då det värkte så enormt i mina smalben så jag var tvungen att vända hemmåt.

Blev fiskgratäng till middag och efteråt kom jag iväg på min promenad. Gjorde lite ont i början men det mjuknade efter hand. Bakade dinkelbröd på kvällen och åt några mackor tillsammans med en kopp grönt te igen.

Nu sitter jag här och latar mig, än en gång! Funderar på att göra ett pilatespass eftersom jag inte har gjort något denna veckan än. Får se ifall jag snart får tummen ur och drar mig ner på golvet.

Inga kommentarer: