lördag, maj 27, 2006

För den intresserade..

Jo.. det var ju det här med de sju punkterna jag skulle fått gjort idag:
  • Promenad
  • Pilatespass
  • Göra alla mina småövningar hemma (situps m.m.)
  • Blondspraya håret
  • Vaxa klart benen (haha börjat men inte klarat hela benen än...)
  • Fixa naglarna (om jag inte gör det redan idag)
  • Hårinpackning
Kan med glädje meddela att sex av sju är avprickade. Den jag inte fått ihop är alla de där småövningarna här hemma... får väl köra ett dubbelt pass imorgon. Och promenaden blev ju ingen snabb motionsrunda utan en sväng på stan istället.. men jag gick ju i allafall...
Ska lägga mig och läsa lite nu och skriva en ny lista inför morgondagen som inkluderar en motionsrunda, ett pilatespass och en massa småövningar hemma.
Natti natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»