söndag, maj 28, 2006

Redovisning av vecka 21 - en dag

Då jag kommer vara alltför trött och stressad imorgon så gör jag en sammanfattning på denna veckan redan idag... observera då att allt räknas på 6 dagar istället för 7. Plus att röda tanten gjorde besök idag så jag är lite extra svullen... (bortförklaring kanske?)

VECKANS SUMMERING:

  • Viktförändring: - 0,5 kg
      • Totalt: - 6, kg
  • Kärlekshandtagen: +- 0 cm
      • Totalt: - 8 cm
  • Stegräkning:
      • Dagar över 10.000: 4 (6)
      • Flest antal steg på en dag: 19.000 (24.050)
      • Genomsnitt: 10.750 steg/dag
  • Träningstillfällen:
      • Pilates: 1
      • Gymmet: 1
      • Långpromenader: 2
      • Totalt: 4 st (50 st)
SLUTSATS: Visst hade jag 50 träningstillfällen som mål att nå innan jag skulle till Stockholm? :-) Imorgon drar jag! Och ändå har jag dagen på mig att träna lite till... får se om jag orkar bara.
Hade ju dock velat att vågen visade - 1kg till, så jag hade passerat mitt 10-sträck, men får väl vänta tills min födelsedag med det istället. Skyller på röda tanten för att inte måttbandet visade midre ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»