måndag, maj 15, 2006

Måndag

Nu har nästan hela måndagen gått. Har hittills gått en liten promenad (gick hemmåt igen då det börjad regna) och en längre runda runt sjön. Planerna är att inom en timme lägga mig på golvet och göra ett pilatespss.
Maten har ett ut såhär:

Frukost: En kopp grönt te + två dinkelmackor med skinka
Lunch: Omelett med skinka, tomat och lite lättost
Mellanmål 1: Fruktsallad med jordgubbar, hallon, blåbär och banan
Kvällsmat: Tonfisksallad
Mellanmål 2: Vindruvor

Får jag bara gjort det där pilatespasset som väntar så kan jag se denna dagen som helt okej :-)

Uppdatering 22.37
Blev inget pilatespass *suck* En kompis ringde och vi tog en sväng i hennes nyköpta bil :-D Jag får försöka komma igång med pilatesen imorgon istället för nu måste jag krypa ner och läsa lite innan jag somnar.

Inga kommentarer: