söndag, maj 14, 2006

Syndarvecka

Imorgon är det redovisningsdag.. vägning och mätning står på schemat. Ser inte fram emot det alls! Kan med 99% säkerhet säga att jag både har gått upp i vikt och i midjemått. Skit! Men jag får skylla mig själv. Jag har verkligen inte alls skött mig denna veckan... varken i matväg eller motionsväg. Nej! Nu ska ändrig ske! MÅSTE ske!

Jag har härmat Cheri och Mamalicious och gjort en modell av min kropp på nätet... Hmm kan säga att det inte är det minsta lik! Men ifall man ska tro detta program där man lägger in längd, vikt och kroppsmodell så ser min kropp ut såhär

Men det känns som om de har missat ett antal kilon på bilderna... typ det där som hänger över troskanten och de där låren som bullrar upp. Hihi dessutom tycker jag nästan att kroppen ser snyggast ut i nuläget om man ska tro bilderna. Men det är ju någont sådant som mitt mål är och så ser jag INTE ut än.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste bara fråga vart du har gjort din snygga animerade "start-nu-mål"- vikts kropparna. Skulle vilja göra en likadan själv men hittar ingen sida att göra det på.