söndag, maj 07, 2006

Ännu en helg har passerat

Sådär!
Nu har helgen passerat och jag har inte skrivit här ett dugg... Dålig stil!
Men solen har ju äntligen kikat fram så jag har passat på att försöka njuta av den så mycket jag bara har kunnat. Idag blev det en långprommis på nära 9km (vilket stegräknaren visade i allafall.. hur pålitlig den nu kan vara), jättehärligt!

Imorgon är det vägning och mätning som gäller... jag tror inte på några större förändringar, men man kan ju alltid hoppas på ett halvkilo eller något.
Skulle egentligen ha fixat både mat- och träningsschema inför nästa vecka nu i helgen, men så långt har jag inte kommit än. Ska få ut det imorgon istället.

Ska bättra mig att skriva här.... ifall det fortfarande finns någon som läser och är intresserad?
Eller ja, jag skriver ju mest för min egen skull.
Ska förresten försöka bläddra igenom några böcker om träning, mat och viktnedgång som jag lånade för ett tag sedan. Hittar jag några nya tips så ska jag meddela dem sen.
Dags att krypa ner i kojs.
Natti!

Inga kommentarer: