fredag, maj 19, 2006

Fredag

Nej! Nu går det bara utför här iställe för nedför. Jag slarvar och har mig hela tiden. En mcFlurry med Smartis blev det idag under en runda på stan med en vän t.ex.

Frukost: En solrosmacka + grönt te
Lunch: Köttfärsås (nötfärs) + spaghetti (fullkorn)
Mellanmål 1: McFlurry (hmmm....)
Kvällsmat: Tacogratäng (med nötfärs, lätt Creme Fraiche + lätt philadelphiaost)
Mellanmål 2: Färsk annanas

Och inte har det blivit någon träning heller. Kan inte skylla på skolan nu då jag istället gick på stan med en kompis... nej, kanske är dags för det där pilatespasset som har blivit uppskjutet hela veckan?

Uppdatering 22.56
Blev faktiskt ett pilatespass! Tro det eller ej! Och för varje gång jag gör det känns det lättare. Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Gillar din blogg skarpt, ville mest säga det! Tycker att du är JÄTTEduktig!!!

Jessica sa...

Tack så mycket Jenny! :-D Nu belv jag riktigt glad! Du har precis gjort min lördagskväll *skratt* Väntar bara på att Sverige ska vinna både hockeyn och schlagern nu :-)