torsdag, maj 25, 2006

Soppdieten är avblåst

Nej! Nu klarar jag inte mer! Har ätit soppa till lunch och kvällsmat i tre dagar men nu har kroppen sagt ifrån. Kände mig så himla yr och illamående för en stund sedan utan någon som helst förklaring. Efter att jag käkat tre köttbullar direkt från frysen insåg jag att det var för lite näring som var orsaken och har därmed blåst av soppdieten... lika bra det då jag ändå ska på tjejmiddag ikväll.

Ytterligare några köttbullar senare mår jag sååå mycket bättre och efter att jag har slängt in en maskin tvätt ska jag laga lunch... köttbullar och makaroner lutar det mot! Mmmm... skulle faktiskt kunna tänka mig att stuva vitkål till men mjölken är slut och jag orkar inte att gå till affären innan jag lagar maten så det får jag vara utan.

Inga kommentarer: