måndag, maj 22, 2006

Måndag

*Suck* Ingen promenad idag blev det... hade haft tid egentligen, men jag gjorde en massa annat istället. Ska se ifall jag orkar med ett pilatespass idag ändå.
Första dagen på min "soppdiet" idag. Har inte följt hur den ska vara och tänker inte göra det heller. Såhär har maten sett ut idag:

Frukost:
Fiberberikad havregrynsgröt, rivet äpple, kanel och lättmjölk
Mellanmål 1: Päron
Lunch: "Supersoppa" + en bit ananas till efterätt
Mellanmål 2: Päron
Kvällsmat: "Supersoppa" + två knäckemackor med kalkon
Mellanmål 3: Ananas

Kan förresten meddela att soppan, eller grytan kanske jag ska säga då jag gjort den rätt tjock istället, är god! Men jag känner ändå på mig att jag kommer att tröttna inom kort på den... Och helt plötsligt har jag kommit på massa mat jag vill ha istället! Köttbullar och potatismos låter himla lockande.... åååh! Nu blev jag hungring! *Suck*

Inga kommentarer: