fredag, maj 26, 2006

Torsdag

Ännu en dag har passerat och jag ska skriva några snabba rader innan jag kryper ner för att sova.
Inte blivit någon som helst motion idag... har för det första inte mått så dunderbra (har fortfarande en dunkade huvudvärk som hållt i sig sen i morses), för det andra har jag haft en del annat att pyssla med (tvätt och städning och sånntdär bös) och för det tredje har det till största delen varit skyfall vilket gjort att mitt ut-och-gå-humör sjunkigt.

På kvällen har jag varit på tjejmiddag och därför har inte maten varit så toppenbra... men inte var den så onyttig heller.

Frukost: Lite bröd
Lunch: Köttbullar, fk makaroner, bönor
Kvällen: En välkomsdrink av sprite och någon citrongrej
Sallad, en skiva vitt vitlöksbröd (kan ju inte motstå när det är hembakat), kasslerlasagne.
En kopp kaffe med mellanmjök och lite socker, en kladdkakemuffins + en liten bit cheesecake med bär (gjord på lightphiladelphia). Motstod godiset!!

Imorgon väntar en mängd träning... ifall inget oförutsägbart händer...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! jag vill bara säga att jag tycker du är duktig, jag blir verkligen inpirerad av din blogg. Jag borde egentligen också ta tag i min vikt eftersom jag har ett tiotal kg för mycket, men det är svårt. Jag brukar alltid komma på det för sent, det är ju snart sommar och tills dess hinner jag inte gå ner det jag vill, då tappar jag lusten i stället och går upp.. Men nu har du verkligen inspirerat mig så jag ska försöka gån ner det jag kan till sommaren och kanske kan satsa på att ha gått ner det jag vill till nästa sommar i stället. Tack så otrloigt mycket för inspiration!! Om du vill ha någon att mala med för stöttning och inspiration så maila mig gärna på: kia.johansson@hotmail.com

Anonym sa...

Hey babe!

Du har många beundrare! Du är en riktig fighter, är så stolt över dig!

//Madeleine

Jessica sa...

Kia: Åh! Tack så jättemycket! You made my day! Det är aldrig för sent att gå ner i vikt... bara man låter det ta den tid det tar.
Skickar ett mejl till dig strax så att du får min adress också.

Madde: Hihi tack babe! Till sommaren ska vi ut och springa! *skrattar*
Vet du vad... jag har "baggyjeans" nu! När jag köpte dem var de tajta *ler*
Ses till sommaren! Kram!

Anonym sa...

Hej tjejen!
Jag tycker du ar en hejare! Du ar verkligen super duktig, LYCKA TILL! Jag ar i spanien och onskar sa att nmin motivation hade hallt i sig battre for ca tva manader sedan, da hade jag stoltserat pa stranden istallet for att bara ga... ;) Men jag ar inte den som skams for min kropp sa det gor inget men det hade varit kul och en ny upplevelse! Kram o ta hand om dig!

Jessica sa...

Tack Jenny! Hoppas att du har det superkul och passar på att sola och bada för mig också! Kram!

Anonym sa...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»