tisdag, maj 02, 2006

Mat- och träningsschema

Har redan gått några dagar på veckan och jag har inte fått ihop något matschema än då jag pysslat med annat i helgen :-)
Men såhär ser resten av veckans schema ut i allafall:

Onsdag

Lunch: Makaroner och köttbullar
Kvällsmat: Tonfisksallad
Träning: Långpromenad
Torsdag
Lunch: Soppa
Kvällsmat: Hemmagjorda hamburgare
Träning: Promenad + gymmet
Fredag
Lunch: Kyckling & sås m. chilisting
Kvällsmat: Kebabsallad
Träning: Promenad + pilates
Lördag
Lunch: Skinkschnitzel, potatis + skysås
Kvällsmat: Laxpaj
Träning: Långpromenad
Söndag
Lunch: Lasagne
Kvällsmat: Ärtomelett med skinka
Träning: Promenad + gymmet

Ser ut som om jag äter samma mat varje vecka typ... men så är inte fallet. Jag bara ändrar om i mitt matschema så därför blir det samma mat flera veckor i rad... i hopp om att jag någon gång fixar det.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ser bra ut!!

Jessica sa...

Är väl varken världens bästa eller världens godaste... men det får duga. Dessutom lär det bli ändringar efter hand också så :-)