fredag, maj 26, 2006

Fredag

Började dagen med ett besök på gymmet. Härligt! Efter lunchen var jag ute och gick på stan i flera timmar eftersom det var marknad på stan.

Frukost: Det sista av mitt goda bröd + grönt te
Lunch: Köttfärsås och fk spahetthi
Kvällsmat: Tacos
Kvällssnacks: morotsstavar och dill och gräslöksdipp gjort på minifraiche

Blev ingen forstättning från boken idag... kanske kommer imorgon om jag får tid. Tänkte för övrigt ha en riktig "Spa-dag" efter att jag tränat lite.

Tror ni att man hinner med allt detta imorgon?
  • Promenad
  • Pilatespass
  • Göra alla mina småövningar hemma (situps m.m.)
  • Blondspraya håret
  • Vaxa klart benen (haha börjat men inte klarat hela benen än...)
  • Fixa naglarna (om jag inte gör det redan idag)
  • Hårinpackning
+ allt annat som jag behöver göra, såsom äta och läsa....

God kväll på er gott folk!

Inga kommentarer: