tisdag, september 18, 2007

+ * - --> 0

Vilken matterubrik det blev ;-)

Dagens positiva
- Jag har tränat body pump
- Jag har på senaste tiden märkt att jag inte ens är sugen på pizza eller kebab när jag går förbi pizzerian påväg från gymmet
- Åt ingen kaka till kaffet i skolan hur sugen jag än var utan åt en nektarin istället

Dagens negativa
- Ätit mycket bröd (halvgrovt)
- Utelunch igen och jag glömde att be om fk. pasta istället för vanlig
- Ätit lite grönsaker idag
- Jag kommer förmodligen ha rejäl träningsvärk imorgon

Inför morgondagen
- Börja med grötfrukost igen
- Äta grönsaker och mer frukt!
- Vila en dag och stretcha som en tok istället

Tja, det är vad jag kommer på idag... måste försöka plugga lite innan jag blir trött.
Kram på er! Och tack för alla fina kommentarer om klänningen förresten! Blir nog det svarta bandet till... kanske man ska köra på lila armband och örhängen istället?
Kram igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker du är duktig duktig duktig!!!