torsdag, september 20, 2007

Våffelkvällsmat

Tränade step up och core på kvällen idag. Kände mig starkare än på länge! Gött! Funderar på att gå till gymmet och träna imorgon också, men vet inte om det är bra att träna varje dag. Men lite armar och ben skadar väl inte att göra imorgon? Men först efter att jag har pluggat lite ska jag göra det.


Ikväll åt jag dinkelvåffla med morötter i med köttfärsröra på. Kanske låter jätteäckligt, men det är snarare som en macka än som en våffla.

Kunde inte låta bli att lägga upp kort på mina nyinköpte skor med mina nya lila strumpbyxor i. Tycker att de är mycket snyggare som svarta än röda som jag visade här nedanför. Fy, jag kommer verkligen ifrån bloggämnet emellanåt. Ska skärpa mig!

Uppdatering: Receptet på våfflan finns här. Den ska egentligen ha spenat i också men jag orkade inte det igår. Köttfärsröran kan man göra efter smak. Själv föredrar jag att inte ha tomat i denna röra utan smaksätter den med soya, chili, paprika, cayenne m.m.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var nog den underligaste maträtten jag sett/hört talats om! ever! *skratt*! men samtidigt, när dubeskiver den låter det ju inte så dumt! =) kan man kanske tigga till sig receptet av damen?!

snygg snygga skor!!

Anonym sa...

Med risk för att låta som världens moraltant - det är bättre att ta det lugnt med träningen och inte träna för mycket, även om det inte känns så - man kommer bara tröttna och inte vilja träna alls :(