måndag, september 17, 2007

Okej start

Idag har varit en okej dag.
Var ute och åt med en kompis vid lunch och vi besökte en av stans thai-restauranger.
Så himla gott! Nyttigt? Det är en annan fråga.
Åt i allafall mycket grönsaker, inget friterat men dock en del jordnötssås.
Till efterrätt fanns det massa frukt (både färsk och konserverad) samt grädde och glass. Jag åt av alla frukter men hoppade glassen och grädden i allafall. Var mätt i mååånga timmar efteråt.

Körde spinning på kvällen och jag var totalt slut efteråt! Men det känns så himla skönt samtidigt.
Till kvällsmat slängde jag ihop pasta tillsammans med stekt paprika och purjolök, cremefraiche och massa kryddor som jag åt till stekt kyckling. Blev faktiskt riktigt gott!

Blev inte något plugg idag så imorgon måste jag komma igång ordentligt. Dessutom ska jag boka in mig på body pump imorgon kväll.

Bilderna här är förresten på min klänning som jag nämnt lite smått. Funderar som jag tidigare skrivit att ha lila strumpbyxor och kanske ett lila band till. Fast nu när jag ser den tycker jag att den är rätt fin med det svarta bandet också...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men hörru.... den var ju jättesnygg! Haha.... På vila sa du... attans att jag missade den när jag var inne och köpte min gråa som jag lämnade tillbaka.. Kanske borde ge den ett förssök? :P

Huh vad du är duktig på att vara nyttig och hurtig... Själv har jag inte riktigt fått den motivationen.... än. Usch, jag borde verkligen sätta fart nu och börja träna......!
Spelade innebandy förrut så då kom träningen "automatiskt" på något sätt... nu känns det svårare... :/

Vad har du för slutmål?

Anonym sa...

superfin klänning!! skulle nog rösta för svartband! less is more liksom! =)

Anonym sa...

snygg och smal!!

Anonym sa...

ja gär imponerad av all träning o ordentlig mat. jag är dålig på sånt. skylkler på förkylning o äter ute hela tiden. haha. emn det är tevligt det med!! kramen

Anonym sa...

Jo det är det att jag är så rädd att börja i nytt lag.. gjorde det "lite halvt" nu i våras men jag kände mig så felplacerad på nåågot sätt.. så jag tror att jag ska övergå till gym och lägga ner lagsport... även fast det är tråkigt... :(
Jo... Egentligen är jag väl helt ok i vikt... Fast.. Jag känner att jag vill kunna äta godis utan att undra om det kommer sätta sig på magen/låren.. Skulle hellre träna och sen äta godis utan dåligt samvete... :)
Oj, 20kg?! Det är ju jätte mycket.. kanske är fult att fråga hur mycket du vägt.. men nu blev jag nyfiken ;) haha du behöver inte svara... :P
Duktigt gjort i alla fall att ha gått ner häften! Var det länge sen du började?

Anonym sa...

Snygg klänning!! Mat och tröningsschemat ser ju jättebra ut! :-) Kör hårt!

Anonym sa...

Haha, bra försök ;)
Nu har jag i alla fall städat HELA köket på grund av det här ^^

57kg är en bra vikt, dit vill jag själv.. Det är inte så långt dit, men det är ändå något kilo som skulle göra mig gott :)

Tycker du är så bra som kommit igång med detta.. det är verkligen inte lätt... Diggar dig :P