torsdag, september 20, 2007

Yr av sallad?

Min härliga lunch idag blev pastasallad, vilket jag även åt igår kväll.
Salladen innehöll fk. pasta, tomater, gurka, sallad, fetaost, soltorkade tomater, salami och lite lök (hade föredragit rödlök men hade bara vanlig gul hemma).

Problemet med att äta sallad till lunch är att jag lätt blir hungrig om jag inte äter något bröd till, vilket jag inte gjorde idag. Tycker inte att det borde vara så farligt när det var pasta i men det hjälpte visst inte.

Var en sväng på köpcentrat i stan och kände hur jag blev mer och mer yr allt efter att tiden gick. Åkt hem nu och måste fixa något att äta och dricka. En smoothie plus någon smörgås blir det nog. Måste ju grunda så man orkar med gymmet sen också.

Fick i allafall köpt både skor, strumpbyxor och alternativa smycken till min klänning, så nu känner jag mig färdig. Ska bara testa allt och få ett godkännande från någon vän också.
Skorna ser i allafall ut såhär fast i svart istället för rött. Och lila strumpbyxor + smycken ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

snyggsnygga skor ju!!!