tisdag, september 04, 2007

Kroppskoll - koll på läget?

Pixi tipsade igår om kroppskoll. En hemsida där man kan följa sin träning och mat. Självklart var jag tvungen att kolla in den och la in gårdagens mat och den frånvarande träningen. Tyvärr tycker jag att det var småkrångligt att skriva in maten då jag aldrig har koll på hur mycket av varje råvara som intas. Att hitta rätt vara var inte heller det lättaste, men det kanske är något man lär sig med tiden. Får se om jag orkar forsätta hela veckan.

För övrigt mår jag bättre idag och kan nog ta mig till gymmet idag. Både bodypump och spinning finns på dagens schema på gymmet, men jag tror att det lutar mot bodypump då det inte är lite "flåsigt".

Åter till skolarbetet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

har precis hittat din blogg :-) Ska också kolla in Kroppskontroll, och resten av din blogg :-)