måndag, september 10, 2007

Bra veckorstart

Känns som om det blev en bra veckostart idag.
Maten idag har varit bra,

Frukost
Fiberberikad havregrynsgröt med solrosfrön, kanel och lättmjölk
Mellanmål
Te samt indruvor och några osötade fk-kex
Lunch
Lax med potatismos, dillsås och sallad
Mellanmål
Smoothie med lätt naturell yoghurt, banan, mandel och is
Kvällsmat
Kycklingpaj och sallad

Har kört ett spinningpass på gymmet och blev helt slut. Skönt! I allafall efteråt :-)

I och med mitt mål för veckan att äta mer grönsaker och frukt var jag och handlade grönt för drygt 100kr idag. Nu har jag ingen ursäkt till att inte äta grönsaker till varje mål på dagen.
Ska ta mig någon frukt och plugga lite. Orkar jag och datorn så återkommer jag med mitt matschema senare ikväll som jag faktiskt har skrivit.

Kram på er!

Inga kommentarer: