onsdag, september 19, 2007

WTF!!

Var en bra gårdag trots att jag inte tränade.
Tror att starten med gröten på morgonen gjorde sitt.. Så nu sitter jag här framför datorn med en skål även denna morgon. Känns skönt att grunda ordentligt på morgonen, så man inte redan vid 10-tiden vid kaffepausen i skolan känner sig för sugen. Har stoppat ner både plommon och vindruvor i dagens skolväska ifall jag skulle känna sug.

Ställde mig på vågen i morsers och upptäckte att jag gått upp nära 3 kg på ca 1,5 vecka! Vad är det som har hänt?! Jag som tycker att jag har skött mig rätt bra ändå... kanske ägglossningens fel? Men 3 kg känns ju som jättemycket! Ah! Ett riktigt slag i magen som jag får ta dagen att bearbeta. Får slå ut min ilska på step up och core ikväll.

Nej, måste till skolan, börjar om en kvart.
Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vet eeeeeeexakt hur du känner dig!! men ta det lugnt! kolla mttbandet! jag är säker på att det är vätska, ägglossning och nybyggda muskler som spökar på relsutatet! säker på att du är lika smal som vanligt!

Anonym sa...

Vad äter du för gröt på morgonen? :)

yllet sa...

jag tänkte skriva rätt exakt som emelie, mer träning, äl samt vätska. säkert ingen fara! mät dig istället. eller väg dig igen om ett par dagar.

Kram!