tisdag, september 11, 2007

Mycket mat?

Idag har jag kört Body Pump. Var minst sagt ett tag sedan jag gjorde det. Räknar med att få rejäl värk imorgon... hoppas bara att jag räknat fel igen (precis som jag gör med trigonometrin jag läser nu).

Känns som om jag ätit massor idag... och jag är fortfarande småsugen! Kan det bero på att jag har tränat en del de senaste dagarna och behöver mer energi nu?
Gillar egentligen inte att skriva upp min mat helt och hållet, men bara för att få ett hum och kunna kolla tillbaka sen så kommer en sammanfattning på dagens mat här:

Frukost
En halv portion fiberberikad havregrynsgröt + två grova osötade brödbitar med totalt tre bitar lättmedvurst på.
Lunch
Kycklingwok med massa grönsaker + nudlar. Och en kopp kaffe med lättmjölk efter maten.
Mellanmål 1
En kopp te + ett plommon + vindruvor
Mellanmål 2 (innan gymmet)
En smoothie (naturell lättyoghurt med diverse fryst frukt) + två halvgrova smörgåsar med gurka samt två skivor lättost och en skiva lättmedvurst
Kvällsmat
Risotto med champinjoner, paprika, kassler och purjolök

Uj så detaljerat. Ska sätta mig och plugga lite nu och tar nog en nektarin eller plommon och mumsar på under tiden.
Imorgon blir det en vilodag med plugg och ett besök hos frisören. Är lite nervös för hur jag ska klippa mig... rak lugg? snelugg? ingen lugg? Alla tips och idéer mottages tacksamt.

Kram på er!

Inga kommentarer: