tisdag, september 04, 2007

Smoothies

Blir inget med gymmet idag. Känner mig allt för seg i kroppen för att orka med det. Usch! Det känns som en dålig ursäkt men jag mår faktiskt inte bra. Ska försöka ta mig ut på en liten promenad ikväll i allafall och/eller lite pilates.

Insett att jag fått en ny passion här i livet... SMOOTHIES!
En sån lätt och god grej egentligen! Bara att slänga i vad man har hemma och är sugen på och mixa ihop allt.

Dagens smoothie innehöll
- naturell lättyoghurt
- banan
- mandel
- is
- fiberberikad havregryn
- krossade linfrön

Här om dagen blev det:
- naturell lättyoghurt
- banan
- frysta hallon
- lite flytande honung

Vad har ni för favoritsmoothies? Tipsa gärna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du lyssnar på kroppen! Det är hela "hemligheten" till att jag kommit i gång så bra med min träning. Ja smoothies är jättegott!

Anonym sa...

Tips på smoothie:
-Tranbärsjuice
-Hallon, frysta
-Avokado

jättogod!