onsdag, september 05, 2007

YES!

Äntligen!!
Idag mådde jag bättre och hade ingen ursäkt till att inte gå till gymmet. Sagt och gjort! Jag pallrade mig dit och nu mår jag finfint! Blev styrketräning i ca 1 timme. Kände att kondition inte var något att satsa på när inte allt är riktigt som det ska än.

Sitter och slurpar i mig en smoothie nu med banan och mandel. Det blev visst min nya favorit! Mumsigt!

Ska snart slänga mig in i duschen (ja, jag är lagom fräsch just nu.. ;-))
Ikväll blir det klassfest... lite vin blir det nog men jag ska undvika allt vad snacks heter.
Men först ska jag och några tjejer i klassen ut och käka sallad. Skönt när inte alla vill gå på pizzeria.

Min dator skickas in på lagning imorgon så är jag frånvarande ett par dagar så är det för att min brors laptop inte kommit igång eller så är jag i Sthlm och ser på fotboll (lördag).

Puss och kram på er!

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Va bra att du kom iväg! Smoothies, det måste jag göra sååå gott!

Anonym sa...

Härligt jobbat!
Du, nu är jag på G att ta bort alla snabba kolhydrater. Inget gotteri på ett tag alltså! Haar du på? ;-)

Anonym sa...

Haar = hänger *skratt*

Anonym sa...

låer som du hade ett härligt styrkepass!! nice! =) skönt när man får ett bra pass!

Anonym sa...

Din smoothie låter jättegod.
Visst känns det skönt när man väl kommit iväg till gymet fastän det gått lite trögt?