tisdag, september 25, 2007

Hårdhandskarna på

Har misskött mig så jag vet inte vad idag. Vann choklad i ett choklad/bok-hjul i skolan och åt såklart upp den. Dumme flane!
Inser att mitt plus jag fick trots att jag hade tränat och skött mig har fått mig att sjunka till botten, då det kändes som ett slag i magen.

Mår så himla illa nu så jag vet inte vad jag ska göra. Att gå och spy upp allt gör ju ingen nytta utan förstör mer än bad det bidrar till. Så nej! Det är strängt nej där! Ska köra bodypump ikväll i allafall... men det blir ändå plus idag.

Tror att jag måste börja införa mina belöningar vid träningstillfällen istället... så att jag har något att se fram emot och samtidigt motiveras till att sköta mig däremellan. Så vid var 10:e träningstillfälle ska jag få unna mig något gott. Från och med nästa vecka. :-P Ja jag vet, man borde köra på en gång! Men imorgon är det "kräftskiva" och på fredag "återträff" så det lär bli som det blir.
Men jag måste vakna till nu... Snälla kom med ett dunderknep!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det där med att unna sig vid vart 10: träningstillfälle låter som en bra idé!

Anonym sa...

Hela förra veckan var en katastrof för min del... men det är bara att ta nya tag...