lördag, september 08, 2007

Två av tre träningar...

Har fått låna brorsans gamla laptop nu så jag ska kunna skriva lite i allafall.
Då den är ganska seg finns det dock en risk att jag inte orkar skriva så mycket ändå. Får se vad som händer.

I allafall har jag tränat två gånger denna veckan, i onsdags som jag nämnt tidigare samt i torsdags då jag körde spinning (25) + core (25). Känns skönt att komma igång igen.
Imorgon ska jag köra step (25) + core (25), och med det har jag gjort mina 3 gånger som jag tänkt denna vecka.

Maten har fungerat okej. I onsdags på vår klassfest tänkte jag undvika allt vad snacks heter. Det fanns morötter och gurka som jag knaprade på istället. Fram tills dess att jag tog ett par nachochips (tänkte att det inte var lika farligt som vanliga chips så jag åt nog 20st). Tog även ETT vanligt chips, men tyckte inte att det var så speciellt så jag struntade i att ta fler i allafall.

Nej, jag ska börja förbereda mig för kommande återförening på mitt gymnasium som är om tre veckor, ska ut på stan nu och kolla efter något snyggt att ha på sig... Kanske är dags att köpa "den lilla svarta"? Och sen måste jag gå och klippa mig också.. hmm.. om jag bara kommer på hur (har inte klippt mig sen mars-april bara för att jag inte vet hur jag ska ha håret).
Nej, för mycket O.T. nu.

Återkommer så snart som möjligt.
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

men du komemr ju vara snyggast på återföreningen! kolla din bild! hur smal och snygg som helst ju!!