onsdag, september 12, 2007

Nyklippt... kort kommer...

Idag har jag klippt mig. Men för er som väntar på bilder så får ni vänta en eller två dagar till. Jag får nämligen inte till det på datorn som jag har för tillfället, men min dator är påväg hem fick jag sms om idag så snart så kan jag lägga ut de bilder jag kämpade med så för att ta idag. Jag är i allafall nöjd än så länge så det känns ju bra. Ingen drastisk förändring direkt utan bara tillfixat.

I allafall... idag har jag vilat mig och inte tränat något. Det räckte med tre dagar i rad tyckte jag. Man behöver ju vila emellanåt också.
Maten idag har varit:

Frukost
En stor tallrik fiberberikad havregrynsgröt med kane, solrosfrön, lite flytande honung och lättmjölk.
Mellanmål
Kaffe med lättmjölk + en nektarin
Lunch
Korv stroganoff (gjort på lätt falukorv) + fk. ris + sallad
Mellanmål 2
Smoothie med lättyoghurt (naturell), banan, kakao, hasselnötter, is och lite flytande honung ringlandes över i glaset
Kvällsmat
Tonfisksallad med matvete + två halvgrova smörgåsar med totalt en skiva lättmedvurst.

Det där sötsuget som jag brukar ha börjar faktiskt gå över. Har inte riktigt tänkt på det på sistonde, vilket väl är ett bevis om något?

Nej, kom på att jag glömt mejla ett arbete till en lärare.. dags att göra kanske?
God natt och kram!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Ja vila måste man för att återhämta sig. Kul att sötsuget har lagt sig!