tisdag, september 11, 2007

Ibland...

... önskar jag att jag vore en duktig bloggare. En såndär som skriver vettiga och intressanta inlägg som är lagom långa och dessutom kryddade med en bild eller två.
Men, jag är för lat, har för lite tid, inga idéer och för tillfället ingen stor motivation till det.

... säger jag så konstiga saker så jag börjar fundera på ifall det kanske ligger något i det jag säger. (Eller skriver konstiga meningar så jag inte ens förstår själv vad jag menar) Sa idag i skolan att om jag inte gått ner 5kg till jul så tar jag ett studieuppehåll till vår. Jag vet inte ifall det skulle göra mig mer peppad till att försöka gå ner i vikt eller ifall det bara var ett av mina vanliga dumma uttalande.

... drömmer jag mer om vad jag ska göra och vill göra än att faktiskt få tummen ur och gör det. Som att fixa min blogg så att antal kategorier blir färre, ändra utseendet och hitta nya saker att skriva om.

... oroar man sig för mycket i onödan. Tänk om...? Varför inte bara testa och se vad som händer. För tillfället oroar jag mig för hur det kommer att gå hos frissan i morgon. Men herre gud! Det är ju bara hår!

... är jag mycket flitig på att undvika pluggandet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att alla över lag ofta oroar sig alldeles för mycket i onödan. Skulle man bara lära sig slappna av lite mer så skulle man garanterat må mycket bättre!!
Hoppas på en före och efter bild på nya frisyren!!

Kram Lilla Nina (som gett upp sin blogg)

Anonym sa...

jag tycker du bloggar jättebra! jag läser alltid och det är alltid intressant!!